ورود مجلس به موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان / صباغیان با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری دیدار کرد

خبرآنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 21:05
نماینده مردم مهریز در مجلس در نشست با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را پیگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مروست در مجلس شورای اسلامی با علاء الدین ازوجی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، نشستی به‌ منظور بررسی مسائل منطقه و حوزه انتخابیه و مطالبات مردمی برگزار کرد.

به روایت خانه ملت، در این دیدار، آخرین وضعیت پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان و مشکلات موجود در مسیر پرداخت‌ها و خدمات رفاهی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در این جلسه موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و برنامه‌های آینده صندوق نیز مطرح و بررسی شد.

همچنین امور مربوط به بیمه‌های تکمیلی بازنشستگان کشوری، به‌ ویژه در زمینه تعهدات درمانی و پوشش دارویی، مورد تبادل‌ نظر قرار گرفت و بر ضرورت بهبود خدمات و افزایش رضایت بازنشستگان تأکید شد.

در ادامه، مسائل مرتبط با صندوق بازنشستگی فولاد کشور و نیز وضعیت کارکنان شاغل و بازنشسته شرکت سنگ‌آهن مرکزی بافق و مشکلات موجود مطرح گردید که مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی صندوق و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام گیرد.

صباغیان در پایان نشست، ضمن دعوت آقای ازوجی برای بازدید از منطقه و شهرستان‌های حوزه انتخابیه و با اشاره به لزوم توجه جدی‌تر به امنیت معیشتی بازنشستگان و کارگران، توسعه و آینده منطقه و نظارت بر اجرای صحیح مصوبات دولت، بر ادامه پیگیری‌های میدانی تا حصول نتیجه تأکید کرد. 

31216

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.