ملی پوش استقلالی دوباره نیمکت‌نشین شد

خبرورزشی شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 17:09
محمد محبی برای سومین بازی پیاپی در ترکیب روستوف نیست.

محمد محبی پس از اینکه در مسابقه تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل کاستاریکا یک گل زد و یک پنالتی گرفت، انتظار داشت در بازگشت به روسیه شرایط متفاوتی را تجربه کند، اما او پس از غیبت در ترکیب سه مسابقه از چهار بازی روستوف، امروز هم دوباره روی نیمکت تیمش برابر اورنبورگ دیده می‌شود.

مهاجم پیشین استقلال که در ۶ هفته گذشته لیگ برتر روسیه فقط یکبار مقابل اسپارتاک مسکو در ترکیب روستوف قرار گرفته، در دیدار اخیرشان برابر زسکا مسکو که چهار روز قبل برگزار شد، به‌طور کامل روی نیمکت نشست که امروز هم در جدال با اورنبورگ، بین نفرات ذخیره دیده می‌شود.

مهاجم ایرانی روستوف که در ۲۴ بازی لیگ برتر روسیه دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، در حالی این شرایط عجیب را در باشگاهش پیدا کرده که فاصله کمی تا جام جهانی دارد و امیدوار به بهبود اوضاع خود در سه هفته پایانی است.
روستوف در روز نیمکت‌نشینی محبی، از ساعت ۱۵ مقابل اورنبورگ رده سیزدهمی قرار می‌گیرد تا نخستین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه را برگزار کند که کسب هر نتیجه‌ای، تغییری در جایگاهش به وجود نمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: قایدی باز هم سوپراستار شد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.