اعتراف گواردیولا: بازیکنانم از من ناراحت هستند!

خبرورزشی شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 16:25
پپ گواردیولا اعتراف کرد که بازیکنانش از نظر فیزیکی خسته هستند و آنهایی که فرصت بازی کمتری دارند از این شرایط چندان راضی نیستند.

منچسترسیتی و ساوتهمپتون در ومبلی به مصاف هم خواهند رفت و پپ گواردیولا از خستگی بازیکنانش در طول مسابقات پرده برداشت و هنوز در مورد ترکیب بازیکنانش در این بازی مطمئن نیست.

سرمربی سیتیزن‌ها گفت: «بازی با آرسنال از نظر روحی بسیار طاقت‌فرسا بود، این طبیعی است. سه روز بعد بازی با برنلی، سه روز بعد بازی با ساوتهمپتون. بازیکنان ما بسیار، بسیار خسته بودند. سپس باید با قطار به مدت سه ساعت به سمت هتل حرکت کنیم. همیشه چمن‌ها ضخیم هستند. هنوز افکار زیادی در ذهنم دارم. بازیکنانی که در ترکیب نیستند، خیلی خوشحال نیستند. زیرا، همانطور که می‌دانید، در بازی‌های اخیر ما هفته‌های طولانی داریم. من کمتر تغییر ایجاد می‌کنم. در پنج، شش بازی اخیر، فقط یک گل دریافت کردیم. اکنون باید در مورد آن فکر کنم، زیرا امروز بازیکنان خسته هستند و کمی انرژی‌شان تحلیل رفته است.»

پپ افزود: «برخی از فیزیوتراپیست‌ها به من گفتند که مراقب آن بازیکن، آن بازیکن، به دلیل سابقه و احتمال مصدومیت باشید. اگر یکی از بازیکنان در حال حاضر مصدوم شود، دیگر تمام است. و اکنون من می‌خواهم بازیکنانم را تا پایان فصل برای بازی با اورتون در اختیار داشته باشم.»

همچنین بخوانید: وسوسه تازه گواردیولا؛ چالش بزرگ پپ در ایتالیا «پول» است!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.