تقدیر وزارت بهداشت از ندا سلیمی/ ماجرا چیست؟

خبرآنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 16:25
پرستار بیمارستان خاتم‌الانبیاء که ناجی جان سه نوزاد در جنگ شد، امروز در وزارت بهداشت مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، امروز (شنبه ۵ اردیبهشت)، با حضور علی جعفریان، مشاور عالی وزیر بهداشت و جمعی از مسئولان حوزه سلامت در وزارت بهداشت، از ندا سلیمی به‌دلیل اقدام شجاعانه و انسان‌دوستانه‌اش در نجات جان سه نوزاد در زمان بمباران، تجلیل و به او لوح تقدیر اهدا شد.

تسنیم در خبری نوشت:ندا سلیمی، پرستار بخش نوزادان بیمارستان خاتم‌الانبیاء، در روایت لحظات بحرانی روز حادثه، به نقش همراهی کادر سلامت در شرایط دشوار اشاره کرد و گفت: کادر سلامت همیشه در سخت‌ترین شرایط کنار مردم ایران بوده‌اند؛ چه در دوران کرونا، چه در زمان جنگ‌های گذشته و چه در این روزهای دشوار. من هم وظیفه خود می‌دانستم که در این رنج‌ها کنار مردم باشم و امید دارم که خداوند تلاش ما را پذیرفته باشد.

او درباره شدت حملات آن روز توضیح داد: حدود ۳۰ بمب در مقابل بیمارستان و ۱۵ بمب دیگر در فاصله حدود ۲۰۰ متری اصابت کرد. طبق زمانی که ثبت کردیم، انفجارها نزدیک به ۲۰ دقیقه ادامه داشت و شدت صدا و لرزش‌ها از روزهای قبل بیشتر بود.

سلیمی افزود: حدود نیم ساعت پس از پایان حملات، بیماران را به بخش بازگرداندیم. همکاران میزان آسیب‌ها را بررسی کردند و هر جا نیاز بود کمک رساندند. این کار یک نفر نبود؛ تمام پرستاران با همکاری و فداکاری، حتی با به دوش کشیدن تخت‌ها، برای نجات جان بیماران تلاش کردند.

۲۳۳۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.