بازی‌های آسیایی ساحلی؛ سیستانی: بازیکنانم در حد انتظار ظاهر شدند

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:19
سرمربی و سرپرست تیم ملی بسکتبال سه نفره ساحلی ایران گفت: از عملکرد بازیکنانم رضایت کامل دارم و به نتایج دیدار‌های بعد امیدوارم.

بازی‌های آسیایی ساحلی؛ سیستانی: بازیکنانم در حد انتظار ظاهر شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمد سیستانی، سرمربی و سرپرست تیم ملی بسکتبال ساحلی کشورمان در ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا درباره دو دیدار مقابل ماکائو و چین، اظهار داشت: بازی اول بسیار خوب و عملکرد بازیکنانم رضایت بخش بود، اما متاسفانه در بازی دوم با وجود اینکه بچه‌ها بازی خوبی به نمایش گذاشتند، اما نتیجه را واگذار کردیم.

وی گفت: به اعتقاد من دلیل اصلی اینکه در بازی مقابل چین نتیجه نگرفتیم فاصله بسیار کم بین دو بازی بود، چراکه فقط ۲۵ دقیقه بین دو دیدار فاصله بود و بچه‌ها به لحاظ بدنی کم آوردند.

سیستانی افزود: عملکرد بازیکنانم در هر دو دیدار رضایت بخش بود و به آنان امیدوارم که در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیرند.

سرمربی و سرپرست تیم ملی بسکتبال ساحلی درباره اشتباهات بازیکنانش در دیدار دوم، گفت: با توجه به اینکه بازی با تیم میزبان بود داوران حساس‌تر سوت می‌زدند و این موضوع نیز تاثیرگذار بود.

وی در خصوص وضعیت تیم بسکتبال سه نفره کشورمان در جدول، افزود: روز دوشنبه مقابل تیم فیلیپین بازی داریم و در صورت پیروزی در جایگاه سرگروه قرار خواهیم گرفت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.