
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، فدراسیون عشایری و بازیهای بومی محلی بر اساس احساس تکلیف ملی، همراه با آحاد جامعه در حمایت از دفاع عزتمندانه، جهت پاسداری از اقتدار میهن اسلامی در ضلع شمالی میدان فاطمی، اقدام به برپایی موکب کرد.
در اولین شب از فعالیت موکب، علیرضا پسندیده رئیس و جهانگیر شیراوند خزانهدار به همراه سایر کارکنان فدراسیون، پذیرای مردم وطن پرست حاضر در این اجتماع حماسی خودجوش بودند.
این موکب تا هر زمان که ملت شریف ایران در خیابانها و میدان های شهر یکدل و یکصدا با آوای میهن پرستی خود بر توهمات شوم دشمنان خط بطلان میکشند به فعالیت ادامه خواهد داد.