خنثی سازی موشک جامانده از جنگ اخیر در یکی از منازل یزد

عصر ایران شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:19
بر اساس اعلام کارشناسان، این مهمات از نوع موشک سنگرشکن مدل GBU‑۳۹ بوده که با رعایت کامل ملاحظات ایمنی، حفاظتی و تأمینی و بدون هیچ‌گونه خسارت جانی یا انفجار، خنثی و به محل امن منتقل شده است.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد از خنثی‌سازی موفق یک فروند موشک باقی‌مانده از ایام جنگ تحمیلی سوم در یکی از منازل شهر یزد خبر داد.
 
به گزارش ایرنا، اسماعیل دهستانی با قدردانی از عوامل اجرایی، انتطامی و امنیتی استان افزود: این موشک که در گذشته به یک منزل مسکونی اصابت کرده و در عمق حدود ۱۳ متری زمین باقی مانده بود، با تلاش یگان چک و خنثی‌سازی سپاه الغدیر یزد و با همکاری تیم چک و خنثی‌سازی فراجای استان یزد، خنثی و از محل خارج شد.
 
وی تصریح کرد: بر اساس اعلام کارشناسان، این مهمات از نوع موشک سنگرشکن مدل GBU‑۳۹ بوده که با رعایت کامل ملاحظات ایمنی، حفاظتی و تأمینی و بدون هیچ‌گونه خسارت جانی یا انفجار، خنثی و به محل امن منتقل شده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: هماهنگی و هم‌افزایی میان دستگاه‌های مسئول نقش مهمی در اجرای ایمن و سریع این عملیات و حفظ امنیت و آرامش شهروندان داشته است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.