سردار رادان: شرمم می‌آید اسم این‌ها را سلبریتی بگذارم | آنهایی که حتی یک توئیت ... |‌ ببینید

همشهری آنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:19
سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در برنامه «من ایرانم» با اشاره به سلبریتی‌ها گفت: این جنگ نشان داد سلبریتی واقعی وطن پرست است.

به گزارش همشهری آنلاین برنامه تلویزیونی «من ایرانم» با اجرای محمدرضا شهیدی‌فر، این شب‌ها روایت‌هایی از ایران را بازگو می‌کند. شب گذشته، سردار احمدرضا رادان، فرمانده انتظامی کل کشور در این برنامه گفت: این جنگ نشان داد سلبریتی واقعی وطن‌پرست است. ما کم سلبریتی نداریم؛ سلبریتی به معنای واقعی. من شرمم می‌شود اسم بعضی افراد را سلبریتی می‌گذاریم. یکی از شاخص‌های سلبریتی وطن‌پرست بودن است. ما ناراحت از این هستیم که چگونه نتوانستند برای جنایاتی که آمریکا و صهیونیست‌ها کردند. ناراحت گرین کارتشان بودند؟ این گرین کارت در میدان آزادی، انقلاب و ونک است. در میادین شهرها و روستاهای ما است. از این گرین کارت‌تر به نظر من وجود ندارد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.