می خواستیم بگوییم بانمکیم...از شما هم بامزه تریم + ویدئو | نگفتیم با سپاه پاسداران کار می کنیم | اولین مصاحبه با یکی از سازندگان انیمیشن های لگویی

همشهری آنلاین شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:19
یکی از سازندگان ویدئوهای لگویی ایرانی با سی‌ان‌ان درباره این کار خلاقانه گفتگو کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، «اکسپلوسیومدیا» یک تیم کوچک از خالقان نسل Z است که می گویند بین ۱۸ تا ۲۵ساله هستند. همه در ایران ساکنند و بیشترشان هرگز از کشور خارج نشده اند. سخنگوی آنها که خواست نامش فاش نشود گفت هدف اولیه این ویدئوها این بود که به دنیای بیرون نشان بدهند ایرانی ها چطور آدمهایی هستند؛ تحصیلکرده، از نظر فرهنگی به روز و بامزه.

این ویدئو بارها بازنشر شد + ویدئو | انیمیشنی که سفارت‌خانه‌های ایران در توئیتر آن را بازنشر کردند

یکی از این سازندگان ویدئوهای لگویی ایرانی گفت: ما می دانیم غرب برداشت بدی از ما دارد. آنها اصلا ما را نمی شناسند. ما می خواستیم برای شکستن این دیوار سانسور، بگوییم که ما بانمکیم. از شما هم بامزه تریم. حتی ما فرهنگ و هنر را می فهمیم و فوق العاده تحصیلکرده ایم.

انیمیشن لگویی و یادآوری کشتار وحشیانه ۱۶۸ دانش‌آموز میناب | ویدئو

وی گفت: ما قبل از جنگ ویدئوهای انتقادی از دولت می ساختیم، درست مثل دیگر شرکت های رسانه ای که از دولت هایشان انتقاد می کنند. ما نگفتیم با سپاه پاسداران کار می کنیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.