بازگشایی آزادراه پردیس- تهران پس از حادثه رانشی

تابناک شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:20
معاون وزیر راه و شهرسازی از بازگشایی آزادراه پردیس- تهران پس از وقوع حادثه رانشی خبر داد و اعلام کرد: این محور با انجام عملیات سریع آواربرداری، هم‌اکنون زیر عبور ترافیک قرار گرفته است.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ معاون وزیر راه و شهرسازی از بازگشایی آزادراه پردیس- تهران پس از وقوع حادثه رانشی خبر داد و اعلام کرد: این محور با انجام عملیات سریع آواربرداری، هم‌اکنون زیر عبور ترافیک قرار گرفته است.

در پی وقوع حادثه رانشی در آزادراه پردیس- تهران که منجر به انسداد موقت این مسیر شد، عملیات آواربرداری بلافاصله با حضور نیرو‌های اجرایی و امدادی آغاز شد.

هوشنگ بازوند، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه، با حضور میدانی در محل حادثه، ضمن بررسی ابعاد خسارت، دستورات لازم را برای تسریع در پاکسازی، بازگشایی و ایمن‌سازی مسیر محدوده صادر کرد.

وی در جریان این بازدید، بر ضرورت هماهنگی حداکثری میان دستگاه‌های اجرایی برای بازگشت سریع تردد تأکید کرد.

بازوند با اشاره به بسیج فوری نیرو‌های عملیاتی، افزود: بلافاصله پس از وقوع حادثه، تیم‌های اجرایی شرکت احداث آزادراه با همکاری اورژانس و اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران در محل حاضر شدند و عملیات آواربرداری را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با تلاش مستمر نیرو‌های حاضر در صحنه، عملیات پاکسازی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام رسید و پس از ایمن‌سازی کامل مسیر، آزادراه پردیس- تهران مجدداً بازگشایی و هم‌اکنون زیر عبور ترافیک قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی گزارش نداشته‌ایم.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.