مرکز تخلیه زباله دارآباد جمع‌آوری شد

صدا و سیما شنبه 05 اردیبهشت 1405 - 14:18
مرکز تخلیه زباله دارآباد پس از ۲۵ سال مطالبه شهروندان بالاخره با هماهنگی‌های انجام شده و همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران جمع‌آوری شد.

مرکز تخلیه زباله دارآباد جمع‌آوری شدبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هادی حق‌بین شهردار منطقه یک در جلسه‌ای که با حضور داوود گودرزی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، محسن قضاتلو مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و دیگر مدیران شهری برگزار شد گفت: روزانه ۴۲۰ تن زباله‌تر در مرکز دارآباد واقع در بلوار شهید مژدی، تخلیه می‌شد که در حال حاضر با اقدامات انجام شده دو ماه است که دیگر این تخلیه انجام نمی‌شود و زباله‌ها به مراکز دیگر شهر تهران منتقل می‌شود.

او افزود: مرکز تخلیه پسماند خشک نیز که در همجواری محل تخلیه زباله‌تر بود و روزانه ۳۰ تا ۴۰ تن زباله را تخلیه و تفکیک می‌کند تا دو تا سه ماه دیگر جمع آوری و کل این فضا که در حدود ۱۱ هزار متر مربع است به بافت مسکونی تبدیل می‌شود.

گودرزی هم گفت: دارآباد یکی از سکو‌های میانی شهر تهران بود و زباله‌ها پس از تخلیه در این مرکز با ماشین‌های بزرگتر به سمت آرادکوه منتقل می‌شدند که اکنون دو ماه است این حرکت ماشین‌های فان به این مرکز متوقف شده است.

او در مورد وضعیت پسماند‌های خشک نیز گفت: زباله خشک نیز تا ۳ ماه آینده جا به جا می‌شود و این فضا به کاربری دیگری اختصاص می‌یابد و کلا فضا از موضوع پسماند جدا می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.