سی‌ان‌ان: آمریکا حملات دوباره به ایران را بررسی می‌کند

نامه نیوز جمعه 04 اردیبهشت 1405 - 11:41
مقام‌های آمریکایی می‌گویند که پنتاگون در حال بررسی حملات به اهدافی در ایران و همچنین تنگه هرمز، در صورت پایان آتش‌بس است.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

شبکه «سی‌ان‌ان» بامداد جمعه گزارش داد که وزارت جنگ آمریکا در حال بررسی تکرار تجاوز نظامی به جمهوری اسلامی ایران است.

سی‌ان‌ان به نقل از مقام‌های آمریکایی گزارش داد که پنتاگون حملات به اهدافی در ایران و همچنین تنگه هرمز، در صورت پایان آتش‌بس را بررسی می‌کند.

این منابع که نامشان فاش نشد،‌ گفتند:‌ «ما درمورد حملات احتمالی علیه قایق‌های کوچک و سریع تهاجمی، مین‌گذارها و سایر تجهیزات جنگی نامتقارن که به تهران در مسدود کردن این مسیر دریایی کلیدی کمک کرده‌اند، صحبت می‌کنیم».

در ادامه این گزارش آمده است: «آمریکا همچنین می‌تواند به تأسیسات و زیرساخت‌های [غیرنظامی] از جمله نیروگاه‌ها و پل‌ها حمله کند».

سی‌ان‌ان همچنین به نقل از مقام‌های آمریکایی افزود: «گزینه دیگر شامل حملاتی علیه اعضای فرماندهی نظامی ایران و دیگر سران این کشور است».

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.