بانک مرکزی واریز درآمد تنگه هرمز را تایید کرد

خبرآنلاین پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 20:05
بانک مرکزی با تایید واریز درآمد حاصل از عوارض تنگه هرمز، به گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در مورد نوع ارز پایان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درآمد ناشی از دریافت عوارض عبور کشتی‌ها از تنگه هرمز به حساب بانک مرکزی واریز شده که به صورت ارز نقد بوده است.

فارس نوشت: پیشتر برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که ایران عوارض از تنگه هرمز را به صورت رمزارز دریافت می‌کند.

در حال حاضر عوارض دریافتی از کشتی‌ها بر اساس نوع و میزان محموله و نیز درصد ریسک آن‌ها متفاوت است. این عوارض نیز بابت تأمین خدمات امنیتی فقط از کشتی‌هایی که از ایران بابت عبور از تنگه اجازه می‌گیرند، دریافت می‌شود.

۲۲۳۲۲۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.