پایان لیگ کشوری اسکی آلپاین با معرفی نفرات برتر

صدا و سیما پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 19:26
لیگ کشوری اسکی آلپاین، جام شهدای مدرسه شجره طیبه و شهدای جنگ رمضان با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
پایان لیگ کشوری اسکی آلپاین با معرفی نفرات برتر
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،رقابت‌های لیگ کشوری اسکی آلپاین جام شهدای مدرسه شجره طیبه و شهدای جنگ رمضان از اول تا سوم اردیبهشت‌ماه به میزبانی پیست بین‌المللی اسکی دربندسر برگزار شد. در سومین روز مسابقات، ورزشکاران در رشته مارپیچ کوچک به مصاف یکدیگر رفتند.
 
در بخش بانوان، صدف ساوه شمشکی موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند. زهرا علیزاده ساوه در جایگاه دوم ایستاد و ستایش کلهر نیز مقام سوم را کسب کرد.
 
در رقابت‌های بخش آقایان نیز امیرعلی علیزاده ساوه در جایگاه نخست قرار گرفت. بهنام کیاشمشکی دوم شد و بنیامین ساوه شمشکی عنوان سوم را به دست آورد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.