ملاقات مدیرعامل پرسپولیس با قلعه‌نویی؛ می‌خواستیم لیگ برگزار شود

خبرورزشی پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 19:27
سرمربی تیم ملی فوتبال با پیمان حدادی دیدار کرد و درباره تصمیم سازمان لیگ صحبت کردند.

پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت در دیدار با امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی گفت: هرچند ما اصرار به برگزاری لیگ داشتیم اما سازمان لیگ و فدراسیون تصمیمی گرفتند که برای همه قابل احترام است. از اینجا باید همه از تیم ملی حمایت کنیم. ما هم وظیفه داریم در باشگاه پرسپولیس هر کمکی از دست‌مان بربیاید انجام بدهیم. اطمینان دارم اتفاقات خوبی در جام جهانی می‌افتد و شما و تیم، شادی بخش مردم خواهید شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: قهرمانی‌ها می‌آیند و می‌روند، اما آنچه باقی می‌ماند، مسائل اخلاقی و پهلوانی در ورزش است؛ به‌ویژه در فوتبال. خودم افتخار شاگردی علی پروین را داشتم و این از افتخارات بزرگ زندگی من است. باید به سمتی حرکت کنیم که عدالت، هم در جامعه و هم در فوتبال، برقرار شود.

وی افزود: در مورد لیگ هم همان‌طور که عرض کردم، هر تصمیمی گرفته شود ما همراهی می‌کنیم. اگر قرار است لیگ برگزار شود، حتماً برگزار شود. اما باور دارم که باید عدالت رعایت شود و فوتبال به سمتی برود که بتواند مردم را خوشحال کند.

بیشتر بخوانید: آخرین شرط اوسمار ویرا برای پرسپولیس؛ هنوز قرارداد دارم اما...

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.