اژه‌ای: قدرت‌نمایی قوای مسلح ایران در تنگه هرمز غرورآفرین است

صدا و سیما پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 16:52
رئیس قوه قضائیه، نوشت:آمریکایی‌ها جرأت نزدیک شدن به تنگه هرمز را ندارند؛ آنها دیدند چه بر سر دو ناوشکن به اصطلاح فوق پیشرفته‌شان با نام‌های «مورفی» و «پترسون» آمد.

*** اژه‌ای: اقتدار نیروهای مسلح مناسبات و معادلات منطقه‌ای و جهانی را دگرگون ساخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در حساب ویراستی نوشت: قدرتنمایی قوای مسلح ایران اسلامی در تنگه هرمز غرور‌آفرین است.

روز گذشته هم سه کشتی متخلف در این آبراه استراتژیک، اِعمال قانون شدند. آمریکایی‌ها نیز جرئت نزدیک شدن به تنگه هرمز را ندارند؛ آنها دیدند چه بر سر دو ناوشکن به اصطلاح فوق پیشرفته‌شان با نام‌های «مورفی» و «پترسون» آمد.

ناوگان زنبوری سپاه با قایق‌های تندرو و شهپادها، از غارهای دریایی جزیره فارور، انتظار ناوهای متجاوز آمریکایی را می‌کشند تا با اشباع پدافندی، دمار از روزگار متجاوزین درآورند.

 

اژه‌ای: قدرت‌نمایی قوای مسلح ایران در تنگه هرمز غرورآفرین است

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.