رونمایی از نخستین اتوبوس گردشگری در شهرکرد

خبرآنلاین پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 12:26
همزمان با برگزاری همایش «دورت بگردم ایران» و با حضور پرشور دوچرخه‌سواران نوجوان، نخستین اتوبوس گردشگری شهرکرد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی جعفری، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، گفت: این همایش با مشارکت این سازمان از میدان بسیج آغاز شد و تا میدان قدس ادامه داشت.

جعفری  افزود: این برنامه به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و به یاد شهدای دانش‌آموز مدرسه شجره طیبه میناب برگزار شد.

وی درپایان گفت: اجرای سرود توسط گروهی از نوجوانان دختر با محوریت تولیدات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.