من به تیم ملی خوش‌بین هستم؛ از مرحله گروهی صعود می‌کند/ البته همیشه طرفدار آرژانتین بودم

خبرورزشی پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 10:31
بیژن طاهری، سرپرست استقلال، در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال پیش از جام جهانی صحبت کرد.

بیژن طاهری، سرپرست استقلال درباره تیم ملی گفت: نوع بازی تیم ملی برابر کاستاریکا بدون توجه به نتیجه، من را امیدوار کرد. البته برابر نیجریه تیم خسته بود چرا که با اتوبوس به ترکیه رفته بود. امیدوارم برای نخستین بار در تاریخ به دور بعد صعود کنیم.

وی افزود: البته با این شرایطی که ما داریم، همین که بازیکنان را جمع کردیم و دو بازی دوستانه در ترکیه انجام دادیم و اکنون هم اردو داریم، باید مرحبا بگوییم. آمادگی در جام جهانی باید خیلی بالا باشد چرا که حریفان ما آمادگی بیشتری دارد. من به تیم ملی خیلی خوشبین هستم.

طاهری گفت: مطمئنم تیم ملی به دور بعد صعود می‌کند. سه امتیاز در بازی اول و یک امتیاز از دو بازی باقی مانده، مناسب است. شانس صعود تیم‌های سوم گروه‌ها هم به شانس صعود ایران اضافه می‌کند.

طاهری درباره شانس قهرمانی در جام جهانی هم گفت: برای حدس زدن قهرمان هنوز خیلی زود است. البته من همیشه طرفدار تیم آرژانتین بوده‌ام.

بیشتر بخوانید: مهدی تاج: ملی‌پوشان را به اجبار به تجمعات نمی‌آوریم/ برای سفر به آمریکا تابع حاکمیت هستیم

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.