خسارت ۳۰ میلیارد تومانی به مدارس استثنایی در پی حمله اخیر

تابناک پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 08:35
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، میزان خسارات مدارس استثنایی در پی حملات دشمن صهیونی- آمریکایی به کشور را حدود ۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ سالار قاسمی، با بیان اینکه در حمله دشمن صهیونی-آمریکایی به کشورمان یکی از ادارات دچار آسیب شده است، به برآورد مالی آسیب‌ها اشاره کرد و افزود: حدود ۳۰ میلیارد تومان به ساختمان‌های مدارس استثنایی کشور خسارت وارد شده است.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با بیان اینکه برای مدارس آسیب‌دیده، مدارس معین جایگزین در نظر گرفته شده است ادامه داد: طبق دستور وزیر آموزش و پرورش، پیگیری‌های لازم با سازمان نوسازی در حال انجام است تا مدارس قابل بازسازی تعمیر و در غیر اینصورت، مدارس معین در نظر گرفته شوند.

قاسمی اظهار کرد: در جنگ تحمیلی سوم، هیچ معلم و دانش آموز استثنایی شهید نشده‌اند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.