منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر شد/ سقوط برنلی با گل هالند

الف پنج شنبه 03 اردیبهشت 1405 - 06:14
تیم فوتبال منچسترسیتی به لطف گلزنی مهاجم نروژی‌اش، به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس، چهارشنبه شب تیم منچسترسیتی در ورزشگاه «تورف مور» به مصاف برنلی رده نوزدهمی رفت و موفق شد میزبانش را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد و بیست و یکمین برد این فصل خود را جشن بگیرد.

ارلینگ هالند مهاجم نروژی منچسترسیتی تنها گل این بازی را در دقیقه 5 به ثمر رساند.

تیم تحت هدایت پپ گواردیولا در این دیدار 27 بار اقدام به شوت‌زنی کرد و 8 شوت در چهارچوب بود، اما در سوی مقابل فقط یکی از 8 شوت بازیکنان برنلی در چهارچوب قرار داشت.

منچسترسیتی با این برد نه تنها به صدر صعود کرد، بلکه باعث قطعی شدن سقوط برنلی به دسته اول نیز شد. سیتی با این برد 70 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به آرسنال در صدر ایستاد. برنلی نیز 20 امتیازی باقی ماند و سقوطش به دسته اول قطعی شد.

در هفته سی و چهارم تیم آرسنال روز شنبه میزبان نیوکاسل است و در صورت کسب امتیاز به صدر بازمی‌گردد، اما با این تفاوت که یک بازی بیشتر از سیتی دارد.

در دیگر بازی چهارشنبه شب جدال تیم‌های بورنموث و لیدز با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.