رئیس قوه قضاییه: هدف صهیونیست‌ها تخریب و صهیونیستی‌سازی‌ تدریجی قدس شریف است

عصر ایران چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 23:51
«شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست با حمایت نظامیان اشغالگرشان، بار دیگر به مسجدالاقصی یورش بردند و این مکان مقدس را هتک حرمت کردند.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به یورش مجدد شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی گفت: هدف صهیونیست‌ها، تخریب و صهیونیستی‌سازی‌ تدریجی قدس شریف است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در فضای مجازی نوشت:

«شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست با حمایت نظامیان اشغالگرشان، بار دیگر به مسجدالاقصی یورش بردند و این مکان مقدس را هتک حرمت کردند. 

بر کسی پوشیده نیست که هدف صهیونیست‌های فاجر، تخریب تدریجی مسجدالاقصی و صهیونیستی‌سازی قدس شریف است. 

بر همه مسلمانان فرض است که در برابر این توطئه بایستند و قبله نخست را از شر متجاوزان صهیونی برهانند.»

رئیس قوه قضاییه: هدف صهیونیست‌ها تخریب و صهیونیستی‌سازی‌ تدریجی قدس شریف است

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.