افتخار سفیر امارات بابت حضور در مراسم تاسیس رژیم صهیونیستی

افکار نیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 23:01
با وجود اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی در حق مردم فلسطین و کشورهای مسلمان منطقه، سفیر امارات در مراسم هفتاد و هشتمین سالگرد تاسیس این رژیم شرکت کرد و با سران صهیونیست‌ها عکس یادگاری گرفت.

 «محمد الخاجه»، سفیر امارات در اراضی اشغالی مشارکت خود در مراسم بزرگداشت «روز نکبت» که وی آن را «روز استقلال اسرائیل» توصیف کرده است، جشن گرفت.

اسفیر امارات در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس تصاویری از این مراسم را منتشر کرد که در آن با «اسحاق هرتزوگ»، رئیس رژیم صهیونیستی و دیگر مسئولان این رژیم عکس یادگاری گرفته و دستان آنها را به گرمی فشرده است.

الخاجه در این پست خود که به زبان عبری است، نوشت: «تشکر از هرتزوگ، رئیس اسرائیل بابت استقبال گرم به مناسبت روز استقلال، شرکت در این جشن‌ها برای ششمین بار افتخار بزرگی است.»

وی در پایان نوشت: «روز استقلال اسرائیل در هفتاد و هشتمین سال تأسیس آن مبارک.»

در پانزدهم ماه می‌ سال ۱۹۴۸ میلادی (۲۵ اردیبهشت ۱۳۲۷) رژیم جعلی اسرائیل با آواره‌کردن نزدیک به ۸۰۰ هزار فلسطینی تاسیس شد، این روز در ادبیات مردم فلسطین به «یوم‌النکبة» (روز نکبت و مصیبت) معروف است.

این روز برای مسلمانان و مردم فلسطین یادآور روزهای تلخ یعنی اشغال سرزمین‌شان و مصادره اراضی و اولین موج آوارگی و اخراج بیش از ۸۰۰ هزار فلسطینی از خانه و کاشانه‌‌شان است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.