سرمربی آبی پوشان اخراج شد

الف چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 22:18
باشگاه چلسی بعد از نتایج ناامید کننده تیم تصمیم گرفت که سرمربی خود را اخراج کند.

به گزارش ایسنا، شکست اخیر چلسی برابر برایتون باعث شد تا سران این باشگاه سرمربی تیم را اخراج کند.

لیام روزنیور که در نیم فصل دوم هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت و جایگزین مارسکا شد نتوانست با این تیم نتایج خوبی کسب کند.

چلسی در ۵ بازی اخیر خود شکست خورد بدون آنکه گلی به ثمر رساند که این بدترین عملکرد در تاریخ این باشگاه است.

سرانجام چلسی تصمیم گرفت که روزنیور را اخراج کند تا دومین سرمربی هم در فصل جاری اخراج شود.

کالوم مک‌فارلین تا ماه ژوئن به طور موقت سرمربی جدید چلسی خواهد بود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.