به‌زودی اولین پارکینگ-پناهگاه در تهران افتتاح می‌شود

اقتصادنیوز چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 22:14
اقتصادنیوز: شهردار منطقه ۱۰ تهران از افتتاح نخستین پارکینگ-پناهگاه پایتخت خبر داد‌و‌ گفت: این سازه چندمنظوره در شرایط عادی پارکینگ و در زمان بحران، ظرفیت اسکان چند هزار نفر را دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «در تهران و سایر شهرها به‌طور کامل پناهگاهی نداریم.» این را رئیس شورای شهر تهران، مهدی چمران گفت.

اما امروز شهردار منطقه ۱۰، مهدی اخ‌الصنایع، گفت که به‌زودی اولین پارکینگ-پناهگاه در تهران افتتاح می‌شود.

ساخت پناهگاه پس از جنگ ۱۲ روزه که در خرداد سال گذشته رخ داد، در دستور کار قرار گرفت.

اولین پارکینگ-پناهگاه که از سال گذشته آغاز شده بود، اکنون در مراحل آخر کار است. شهردار منطقه ۱۰ امروز گفت که این مجموعه در شرایط عادی به‌عنوان پارکینگ استفاده می‌شود و در شرایط بحرانی به پناهگاه تبدیل خواهد شد و ظرفیت چند هزار نفر را دارد. البته ساخت دو پارکینگ-پناهگاه دیگر نیز در منطقه در دستور کار است

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.