۲هزار حمله به تأسیسات شبکه برق ایران/ رفع خاموشی‌ها در کمتر از یک‌ساعت

خبرآنلاین چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 22:03
معاون وزیر نیرو گفت: با وجود حمله به بیش از ۲ هزار نقطه، خاموشی‌ها در کمتر از یک ساعت رفع شد.

به گزارش خبرآنلاین،مصطفی رجبی مشهدی، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی اظهار داشت: طی جنگ‌های اخیر، ۱۲ نفر از کارکنان صنعت برق به شهادت رسیدند؛ دشمن زیرساخت‌های برق را هدف قرار داد، اما شکست خورد.

تسنیم در خبری نوشت:معاون وزیر نیرو با بیان اینکه "حمله به زیرساخت‌های برق، حمله به مردم است"، گفت: ۱۵۰ هزار کارمند در صنعت برق مشغولند و ۳۰ هزار نفر ۲۴ ساعته خدمت می‌کنند.

وی افزود: با وجود حمله به بیش از ۲ هزار نقطه، خاموشی‌ها در کمتر از یک ساعت رفع شد.

رجبی مشهدی خاطرنشان کرد: همکارانم حتی در شرایط سخت و خطر دوباره، تعمیرات را متوقف نمی‌کنند.

وی ادامه داد: ایران در بین ۵ کشور سازنده نیروگاه و شبکه است؛ قبل از انقلاب حتی کارهای کوچک را مستشاران خارجی انجام می‌دادند.

۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.