رئیس فدراسیون فوتبال ناظر سومین جلسه تمرین تیم ملی

خبرگزاری مهر چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 20:19
سومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تمرین امروز تیم ملی با حضور مهدی تاج برگزار شد.

در این تمرین که از ساعت ۱۷ آغاز شد، ملی‌پوشان برخلاف روزهای قبل بدون حضور در ساختمان پک برای تمرینات ابتدایی مستقیم در زمین محل تمرین حاضر شدند.

ملی پوشان که صبح امروز تمرینات بدنسازی را انجام داده بود، در تمرین بعد از ظهر امروز بیشتر به تمرینات تاکتیکی پرداختند.

بازیکنان پس از انجام تمرینات ابتدایی به سه گروه آبی، سفید و سرمه‌ای تقسیم شدند و به تمرین پرداختند.

در ادامه این سه تیم به تناوب در یک نیمه زمین فوتبال به بازی درون تیمی پرداختند و تیم سوم به تمرینات سرعتی و استقامتی پرداخت.

مهدی تاج رویس فدراسیون، مهدی محمد نبی نایب رویس و مدیر تیم ملی و سالاری عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در تمرین بعد از ظهر ملی‌پوشان حاضر شدند و ضمن دیدار با ملی‌پوشان، گفت‌وگوی صمیمانه‌ای با امیر قلعه‌نویی داشتند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.