حمله آمریکا به ناوشکن دنا یک جنایت جنگی بی‌سابقه بود

همشهری آنلاین چهارشنبه 02 اردیبهشت 1405 - 20:14
وزیر خارجه کشورمان با تشریح جنایات ارتکابی و رژیم آمریکا علیه ایران، حمله به ناوشکن دنا را «جنایت جنگی بی‌سابقه» از سوی آمریکا و تاکید کرد: ملت ایران از همه‌ی قوانین حقوقی و سیاسی برای مواخذه و مجازات عاملان و آمریکا این جنایت جنگی استفاده خواهد کرد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «ویجیتا هرات» وزیر امور خارجه سریلانکا عصر امروز چهارشنبه به صورت تلفنی و رایزنی کردند.

در این تماس تلفنی، وزیر امور خارجه ایران از اهتمام دولت سریلانکا در عملیات امداد و نجات ملوانان ناوشکن دنا و مساعدت در روند انتقال پیکرهای پاک شهدای عزیز آن ناوشکن دنا و دلیرمردان ایرانی ناوهای ایرانی به میهن قدردانی کرد.

عراقچی با تشریح جنایات ارتکابی آمریکا و رژیم استفاده از دشمنی علیه ایران، حمله به ناوشکن دنا را از جنایت جنگی بی‌سابقه می‌کند.

وزیران امور خارجه ایران و سریلانکا در این گفتگو همچنین درباره تقویت مناسبات دوجانبه رایزنی کردند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.