
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، احمد نجاتیان، رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، امشب در بخش نخست برنامه به تشریح اقدامات نظام پرستاری در حین و پس از جنگ تحمیلی سوم، بررسی پرونده سلامت، حقوق و دستمزد و مطالبات پرستاران در سال جدید خواهد پرداخت.
همچنین در بخش دیگری از برنامه، عباس گلرو، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، به صورت تلفنی میهمان برنامه خواهد بود تا به بررسی ابعاد مختلف پرونده جنگ تحمیلی سوم بپردازد.
برنامه «تهران ۲۰»، به تهیهکنندگی مجتبی احمدی و با اجرای علی مروی و محمدرضا سلمانی، روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰، از شبکه تهران پخش می شود.