شناسایی و توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در جاسک

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 16:32
با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان جاسک، یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق شناسایی و توقیف شد.

شناسایی و توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در جاسک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  سرهنگ قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان جاسک گفت: ماموران انتظامی پلیس آگاهی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارزحین کنترل و پایش خودرو‌های عبوری در محور جاسک به سیریک به یک دستگاه کامیون تانکر مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران جهت بررسی کامیون مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن، ۴۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جاسک ازرش مالی سوخت‌های قاچاق کشف شده از این کامیون را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۹ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: با توجه به این که قاچاق سوخت لطمه بزرگی به اقتصاد ملی کشور وارد می‌کند و هر ساله شاهد تلفات جانی زیادی در اثر تردد خودرو‌های قاچاقچیان سوخت هستیم، پلیس با تمام توان و اقتدار برابر قانون با این پدیده شوم مقابله و برخورد می‌کند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.