در جلسه امروز شورای شهر تهران مصوب شد تا بوستانی در منطقه ۲ شهر تهران که هم اکنون درحال تکمیل و تجهیز نهایی است؛ به نام شهدای دانش آموز میناب نامگذاری شود.
به گزارش ایسنا، در جلسه امروز شورای شهر تهران مصوب شد تا بوستانی که در منطقه ۲ شهر تهران هم اکنون درحال تکمیل و تجهیز نهایی است، به نام شهدای دانش آموز میناب نامگذاری شد.
میثم مظفر در توضیح بیشتر افزود: مقرر شد در این بوستان، نمادها و المانهای هنری فاخری برای نکوداشت یاد و خاطره این عزیزان در تاریخ ایران اسلامی و سندی بر اکران جنایت بی شرمانه رژیم خبیث و کودک کش صهیونیستی، نصب شود.
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران گفت: همچنین خیابانی در محدوده دَروس منطقه ۳ شهر تهران بنام کودکان شهید میناب نامگذاری شد.
منبع خبر "
الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.