پخش برنامه‌های «لاله‌خیز» و «تهران ۲۰» از قاب سیما 

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 15:57
تلویزیون امشب با پخش برنامه «لاله‌خیز» و «تهران ۲۰» به ترتیب روایتی انسانی از زندگی محمدمهدی احمدی‌زاده و بررسی اقدامات وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دوران پس از جنگ را برای مخاطبان ارائه می‌کند.

پخش دو برنامه «لاله‌خیز» و «تهران ۲۰» از قاب سیما 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، برنامه تلویزیونی «لاله‌خیز» امشب با پخش روایتی با عنوان «نذر مادرانه» به زندگی محمدمهدی احمدی‌زاده می‌پردازد و بخشی از روایت خانواده او را به تصویر می‌کشد.

در این قسمت از برنامه، ماجرای نذری که مادر محمدمهدی برای حضرت عباس (ع) کرده بود و همچنین صبر و باور‌های خانواده او روایت می‌شود.

این برنامه در قالب یک روایت انسانی، تجربه و نگاه خانواده این شهید را بازگو می‌کند.

«لاله‌خیز» امشب ساعت ۱۹:۱۵ از  شبکه یک سیما پخش می‌شود و بازپخش آن نیز ساعت ۲۴ و ۶ صبح روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

پخش دو برنامه «لاله‌خیز» و «تهران ۲۰» از قاب سیما 

همچنین برنامه «تهران ۲۰» امشب به بررسی اقدامات وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دوران پس از جنگ می‌پردازد.

در بخش نخست برنامه، غلامحسین محمدی، معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، درباره اقدامات این وزارتخانه در دوران پس از جنگ، نحوه به‌کارگیری نیرو‌های شاغل، تسهیلات ایام بیکاری و فرآیند به خدمت‌گیری افراد پس از حوادث بزرگ توضیح می‌دهد.

در بخش دیگری از این برنامه نیز سالار ولایتمدار، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته دفاع مجلس، به صورت تلفنی میهمان برنامه خواهد بود.

برنامه «تهران ۲۰» به تهیه‌کنندگی مجتبی احمدی و با اجرای علی مروی و محمدرضا سلمانی، روز‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.