قالیباف اولتیماتوم داد؛ برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد آماده شده‌ایم | مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم

شمال نیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 14:37
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم، گفت: ترامپ با اعمال محاصره و نقض آتش‌بس می‌خواهد میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند.
قالیباف اولتیماتوم داد؛ برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد آماده شده‌ایم | مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم

به گزارش شمال نیوز، محمدباقر قالیباف رئیس هیات مذاکره کننده ایرانی در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

 

« ترامپ با اعمال محاصره و نقض آتش‌بس می‌خواهد تا به خیال خود این میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند یا جنگ‌افروزی مجدد را موجه سازد.

 

مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم و در دو هفته اخیر برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد آماده شده‌ایم.»

 

قالیباف اولتیماتوم داد؛ برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد آماده شده‌ایم | مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.