رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مذاکره زیر سایه تهدید را نمیپذیریم، گفت: ترامپ با اعمال محاصره و نقض آتشبس میخواهد میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند.
به گزارش شمال نیوز، محمدباقر قالیباف رئیس هیات مذاکره کننده ایرانی در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:
« ترامپ با اعمال محاصره و نقض آتشبس میخواهد تا به خیال خود این میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند یا جنگافروزی مجدد را موجه سازد.
مذاکره زیر سایه تهدید را نمیپذیریم و در دو هفته اخیر برای رو کردن کارتهای جدید در میدان نبرد آماده شدهایم.»

منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.