دو مربی جدید به کادرفنی تیم ملی اضافه شدند

برترین‌ها سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 14:21
با تصمیم امیر قلعه‌نویی دو مربی دروازه‌بان به کادرفنی تیم ملی اضافه شدند.

ورزش‌سه: تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در حالی از روز گذشته کلید خورده است که یک غایب بزرگ در کادرفنی امیر قلعه‌نویی به چشم می‌خورد. آلین دینکا، مربی دروازه‌بان‌های رومانیایی تیم ملی، به دلیل شرایط فعلی کشور و محدودیت‌های پروازی نتوانست از ابتدای اردو در تهران حاضر شود.

uejycuxi5

بخش رسانه‌ای تیم ملی در خصوص این غیبت و تصمیم جدید کادرفنی گزارش داد که با نظر امیر قلعه‌نویی، حامد پاک‌سیما و مسعود مرادخانی به صورت موقت به جمع ملی‌پوشان اضافه شده‌اند. پاک‌سیما سابقه کار در تیم ملی نوجوانان و استقلال را در کارنامه دارد و مرادخانی نیز پیش از این در کادرفنی گل‌گهر فعالیت کرده است.

درباره نحوه مدیریت تمرینات نیز گفته می‌شود این دو مربی با هماهنگی کامل و به صورت آنلاین با آلین دینکا پیش می‌روند. آن‌ها بر اساس برنامه روزانه مربی رومانیایی، تمرینات آماده‌سازی چهار دروازه‌بان حاضر در اردو را هدایت می‌کنند تا آمادگی سنگربانان تیم ملی در غیاب مربی اصلی حفظ شود.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.