اتوبوس و مترو تا ۱۵ اردیبهشت رایگان است

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 13:18
رئیس شورای شهر تهران از رایگان بودن اتوبوس و مترو تا ۱۵ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در چهارصد و پنجمین جلسه صحن شورای شهر تهران، اعلام کرد : استفاده از اتوبوس و مترو تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری، برای شهروندان تهرانی رایگان می باشد.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیران و کارکنان خودم مدیریت شهری تهران در طول روزهای جنگ تحمیلی آمریکایی- صهیونیستی و همچنین قدردانی از همراهی و مشارکت ملت غیور و همیشه در صحنه ایران، تاکید کرد: مدیریت شهری تهران با جدیت به ادامه خدمت رسانی و ایفای نقش در مدیریت شهر و رسیدگی به امور شهروندان، ادامه خواهد داد.

چمران در پایان تصریح کرد: ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان تهرانی، سبب تسهیل عبور و مرور و مدیریت ترافیک، به ویژه در شرایط بحرانی، خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.