صلیب سرخ رژیم صهیونیستی: ۲۳ هزار مجروح داشتیم

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 12:52
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: رئیس صلیب سرخ رژیم صهیونیستی اعلام کرده ۲۳ هزرا نفر در حملات ایران مصدوم شدند.

صلیب سرخ رژیم صهیونیستی: ۲۳ هزار مجروح داشتیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما  پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم تجلیل از نیرو‌های بیمارستان خاتم الانبیا به دلیل خدمت رسانی به بیماران زیر بمباران‌ها گفت: موشک که به بیمارستان اصابت کرد در حد زلزله ۷ ریشتر بود و به طور ناخوادآگاه فرد دچار رعب و وحشت می‌شود و مکتب شهادت سیدالشهدا و ایثارگری در وجود تک تک پرسنل بیمارستان خاتم الانبیا نهادینه شده، یک پرستار با پای شکسته بیماران را جا به جا می‌کند و پرستاران مراقبت‌های ویژه دیدیم چطور بیماران را نجات می‌دادند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها فکر می‌کردند می‌توانند ایران را چند روزه نابود کنند، اما حضور شجاعانه مردم ایران معادلات را بهم زد، اعضای صلیب سرخ و سازمان ملل می‌گفتند کاش مردم ایران در دنیا تکثیر می‌شدند.

وی گفت: صلیب سرخ اسرائیل اعلام کرده است ۲۳ هزار مجروح دارند و  در یک حمله ۷۰۰ صهیونی مجروح  شدند این درحالیکه مردم انها بیشتر در پناهگاه هستند.
کولیوند ادامه داد: به گفته رئیس صلیب سرخ رژیم صهیونیستی؛  کمبود خون و مختل شدن سیستم امدادیشان از دیگر اتفاقات جنگ با ایران است .

وی با اشاره به خدمت رسانی نیرو‌های هلال احمر در جنگ تحمیلی سوم گفت: ما ۱۱۰ هزار نیروی جوان و آموزش دیده داشتیم که ۲۸ هزار نفر در عملیات بودند و در ایام جنگ زیر ۴ دقیقه به صحنه می‌رسیدیم و ۶ هزار ماموریت با طول چند روز امداد و نجات داشتیم و از هیچ کشوری درخواست کمک نکردیم، اما دیدیم که برخی کشور‌ها به کمک ما آمدند، یک خانم عراقی انگشتر حلقه ازدواجش را هدیه کرد تا در کمک به ایران شریک باشد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.