صداوسیما: آمریکا دست بالاتر را دارد! / حتی نباید به آمریکا پیغام داد!

تابناک سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 12:47
وحید خضاب مجری و کارشناس شبکه خبر مدعی شد آمریکا با محاصره دریایی تنگه هرمز و هدف قرار دادن و ربایش کشتی توسکا دست بالاتر را دارد و حالا ما باید در مذاکرات درخواست رفع محاصره را بدهیم و تا وقتی این وضعیت تغییر نداده، پیغام دادن به آمریکا اشتباه است چه برسد به مذاکره! تعیین تکلیف مجریان صداوسیما برای نظام را می‌بینید و می‌شنوید.
وحید خضاب مجری و کارشناس شبکه خبر مدعی شد آمریکا با محاصره دریایی تنگه هرمز و هدف قرار دادن و ربایش کشتی توسکا دست بالاتر را دارد و حالا ما باید در مذاکرات درخواست رفع محاصره را بدهیم و تا وقتی این وضعیت تغییر نداده، پیغام دادن به آمریکا اشتباه است چه برسد به مذاکره! تعیین تکلیف مجریان صداوسیما برای نظام را می‌بینید و می‌شنوید.
تعداد بازدید : 70
کد ویدیو

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.