رکنا سیاسی : دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، آتشبس دو هفتهای با ایران را شامگاه سهشنبه ۷ آوریل (۱۸ فروردین) در واشنگتن اعلام کرد که به طور معمول قرار بود روز سهشنبه ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) به پایان برسد.
ترامپ روز دوشنبه به بلومبرگ گفت که پایان آتشبس را «شب چهارشنبه به وقت واشنگتن» در نظر میگیرد و تأکید کرد که «بسیار غیرمحتمل» است آن را تمدید کند.
خبرگزاری رویترز نیز به نقل از یک منبع پاکستانی درگیر در مذاکرات گزارش داد که آتشبس ساعت ۲۰:۰۰ روز چهارشنبه به وقت شرق آمریکا (نیمهشب به وقت گرینویچ، و ۳:۳۰ بامداد پنجشنبه به وقت ایران) به پایان میرسد.
سخنگوی کاخ سفید به شبکه فاکس نیوز گفت: «به لطف رویکرد رئیسجمهور، هرگز به اندازه الان به بستن یک توافق خوب با ایران نزدیک نبودیم.»
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.