توصیه سفارت ایران به انگلیس

الف سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 11:50
سفارت ایران در لندن به دولت انگلیس توصیه کرد تا به جای اقدامات بی‌ارزش، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به خاطر جنایات جنگی‌شان پاسخگو کند.

به گزارش ایسنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به اظهارات اخیر ایوت کوپر، وزیر امور خارجه انگلیس واکنش نشان داد که گفته بود طی روزهای اخیر برای فشار آوردن به منظور بازگشایی تنگه هرمز به پنج کشور سفر کرده است.

او با اشاره به نزدیک شدن به پایان آتش‌بس ۲ هفته‌ای میان ایران و آمریکا، آن را یک لحظه حساس دیپلماتیک توصیف کرده بود.

در همین رابطه، سفارت ایران در لندن نوشت: «بیانیه‌های کم‌ارزش را کنار بگذارید و به افکار عمومی جهانی بپیوندید تا رژیم‌های آمریکا و اسرائیل را به خاطر جنایات جنگی‌شان مسئول بدانید و پاسخگو کنید.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.