فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص): پاسخ هر نقض عهدی را خواهیم داد

همشهری آنلاین سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 11:31
فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) تصریح کرد: نیروهای مسلح با دست بالا و برتر، اجازه سوءاستفاده و روایت‌سازی‌های غلط و دروغ از وضعیت میدان در شرایط سکوت در نبرد نظامی به‌ویژه در مدیریت و کنترل تنگه هرمز را به رئیس‌جمهور کذاب و متوهم آمریکا نداده و به شایستگی پاسخ هر نقض عهدی را خواهند داد.

به گزارش همشهری‌ آنلاین، متن کامل پیام سرلشکر خلبان پاسدار علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) به‌مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«ملت قهرمان ایران، امروز به اقتدار، آمادگی و توانمندی‌های همه‌جانبه راهبردی سپاه و سایر نیروهای مدافعان وطن که با ضربات مهلک و ویرانگر موشکی و پهپادی دشمن صهیونی و آمریکای تروریست را به استیصال و فرسودگی کشانده و مجبور به درخواست عاجزانه آتش بس واداشته، می‌بالد.

مردم ایران با حضور پرشور و گسترده در میادین و خیابان‌ها، پشتیبانی از نیروهای مسلح را رها نکرده‌اند.

نیروهای مسلح شجاع ایران، همراه با دولت و ملت شریف و شگفتی‌ساز ایران، متحد و یکپارچه در تبعیت کامل از تدابیر فرمانده معظم کل قوا مهیای پاسخ‌های قاطعانه، تعیین‌کننده و آنی به تهدیدات و اقدامات دشمن هستند.

نیروهای مسلح با دست بالا و برتر، اجازه سوء استفاده و روایت‌سازی‌های غلط و دروغ از وضعیت میدان در شرایط سکوت در نبرد نظامی به‌ویژه در مدیریت و کنترل تنگه هرمز را به رئیس‌جمهور کذاب و متوهم آمریکا نداده و به شایستگی پاسخ هر نقض عهدی را خواهند داد».

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.