سی‌ان‌ان: دور دوم گفت‌و‌گوهای ایران و آمریکا صبح چهارشنبه در اسلام آباد برگزار می‌شود

عصر ایران سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 10:41
به دلیل ادامه لفاظی‌های عمومی تُند بین آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها، اوضاع همچنان ناپایدار و متغیر است.
 شبکه خبری سی‌ان‌ان در گزارشی نوشت که دور دوم گفت‌وگوهای صلح بین تهران و واشنگتن روز چهارشنبه در اسلام‌آباد برگزار خواهد شد.
 
به گزارش شفقنا، منابع مطلع به سی‌ان‌ان گفتند که انتظار می‌رود جی‌دی ونس، معاون رئیس‌جمهور، روز سه‌شنبه واشنگتن را ترک کند و برای شرکت در دور جدید مذاکرات با ایران به پاکستان سفر کند.
 
آنها گفتند که دور دوم مذاکرات بین هیئت‌های آمریکایی و ایرانی برای روز چهارشنبه در اسلام آباد برنامه‌ریزی شده است، اما خاطرنشان کردند که به دلیل ادامه لفاظی‌های عمومی تُند بین آمریکایی‌ها و ایرانی‌ها، اوضاع همچنان ناپایدار و متغیر است.
 
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، صبح دوشنبه در مصاحبه تلفنی با نیویورک پست گفت که هیئت آمریکایی «الان عازم پاکستان است» و «امشب به آنجا خواهد رسید».

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.