آغاز سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در ۹۰۰ مرکز

رکنا سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 10:22
رکنا: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در ۹۰۰ مرکز آغاز شد.
آغاز سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در ۹۰۰ مرکز

به گزارش رکنا، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اعلام کرد: حدود یک میلیون و ۱۶۵ نو آموز بدو ورود به پایه اول ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۵ ـ ۱۴۰۶ وجود دارد که تاکنون حدود ۸۵۰ هزار نفر نوبت گیری کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: همه مراکز جامع در کشور فعال هستند و کارهای تخصصی صورت می‌گیرد. تلاش داریم طی دو هفته سنجش تمام شود در غیر اینصورت با توجه به شرایط، تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد. مردم نگران نباشند حتی اگر سنجش یک نوآموز باقی مانده باشد آن را انجام خواهیم داد اما از والدین می‌خواهیم تا شرایط آرام است برای سنجش اقدام کنند.

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.