۳۰ ورزشکار به نخستین اردوی تیم ملی واترپلو فراخوانده شدند

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 09:26
کادر فنی تیم ملی واترپلو کشورمان، اسامی ۳۰ بازیکن منتخب برای حضور در نخستین مرحله اردو‌های آماده‌سازی بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن را اعلام کرد.
۳۰ ورزشکار به نخستین اردوی تیم ملی واترپلو فراخوانده شدند
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی نفرات دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی واترپلو ایران به شرح زیر است:
۱- مهدی یزدان‌خواه، ۲- امین قویدل، ۳- پیمان اسدی، ۴- خشایار ضیاءالدین، ۵- عرشیا الماسی، ۶- امیرحسین رهبر، ۷- امید آقایی کریم، ۸- فرید صبوری، ۹- آرمان شمس، ۱۰- علی رضا مهری کهنه‌شهری، ۱۱- مرصاد ادهم، ۱۲- مهراب گلستانی‌راد، ۱۳- سید عرفان صدرنیا، ۱۴- امیر رضا جلیل‌پور، ۱۵- مهدی برزگری شریف‌آباد، ۱۶- محمد مهدی جعفری، ۱۷- علی ابوالقاسمی، ۱۸- محمد امین صادقی، ۱۹- طا‌ها سماعی، ۲۰- محمد امین سهیلی، ۲۱- علی شعبانیان، ۲۲- فرید برقعی، ۲۳- آروین ممیز، ۲۴- عرشیا عبداللهی‌فر، ۲۵- ماهان ابوالحسنی
 
دروازه‌بانان:
۲۶- حامد کریمی، ۲۷- امیر عطا خزایی، ۲۸- امیر حسین امیریان، ۲۹- آرین محمدی، ۳۰- محمد امین سلحشور
 
بازیکنان دعوت‌شده باید شنبه ۵ اردیبهشت، ساعت ۱۷ در استخر قهرمانی ۹ دی حضور یافته و خود را به کادر فنی معرفی کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.