آغاز به کار تماشاخانه سنگلج با اجرای نمایش «سیاه‌وش»

صدا و سیما سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 08:42
نمایش «سیاه‌وش» نوشته و کارگردانی حامد شیخی، از اول اردیبهشت اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج آغاز می‌کند.

آغاز به کار تماشاخانه سنگلج با اجرای نمایش «سیاه‌وش»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیین شب چراغ نمایش «سیاه‌وش» به نویسندگی و کارگردانی حامد شیخی و تهیه‌کنندگی فاطمه عبدالرحیمی ساعت ١٩:٣٠ امروز سه‌شنبه، اول اردیبهشت در تماشاخانه سنگلج برگزار  می شود.

«سیاه‌وش» به رسم اولین نمایش سال، سیاه نمایش ایرانی را به صحنه می‌آورد. سیاه، از جهانی دیگر به رسم نوروز آمده تا قصه سیاه‌وش آغاز شود.

در این نمایش بازیگرانی همچون حامد شیخی، امید رهبر، آرزو خلیلی، مبینا طلوعی، مجتبی ترکمان، عسل بی باک، آتنا محمدزاده و اشکان هورسان نقش‌آفرینی می‌کنند.

موسیقی زنده این نمایش ساخته محمدرضا طاهرزاده است که در کنار مهدی محتشم نوازندگی می‌کند.

امیرحسین صفاپور و میثم رضائی‌نژاد (دستیاران کارگردان)، مهدیار حسین‌جانی (مدیر صحنه)، سهیلا جوادی (طراح گریم)، میثم کحالی (طراح نور)، فاطمه مجدنیا (عکاس، تصویربردار و روابط‌عمومی گروه) و فاطمه عبدالرحیمی (طراح پوستر و بروشور) از جمله عوامل تولید و اجرای این اثر نمایشی هستند.

فروش اینترنتی بلیت این نمایش از طریق سایت گیشه تئاتر انجام می‌شود.

گیشه خرید حضوری تماشاخانه سنگلج نیز همه روزه غیر از شنبه‌ها پاسخگوی مخاطبان خواهد بود.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.