آغاز واکسیناسیون حجاج استان ایلام برای حج تمتع ۱۴۰۵

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 08:39
ایلام - مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام از آغاز واکسیناسیون حجاج استان برای حج تمتع ۱۴۰۵ توسط هلال احمر خبر داد.

حمزه محمدی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر از آغاز فرآیند تزریق واکسن مننژیت زائران حج تمتع سال ۱۴۰۵ در مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد.

وی بیان کرد: با آغاز مرحله اول واکسیناسیون، تاکنون ۳۳ نفر از زائران گرامی استان ایلام پیش از اعزام به سرزمین وحی، در مرکز جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر استان ایلام واکسن مننژیت را دریافت کرده‌اند. همانند سال‌های گذشته، امسال نیز این خدمت با هماهنگی کامل و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام افزود: جمعیت هلال‌احمر استان آمادگی کامل خود را برای ارائه هرگونه خدمت به زائران عزیز حج تمتع اعلام می‌دارد و فرآیند تزریق واکسن برای سایر حجاج در روزهای آینده و پیش از اعزام ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.