افزایش شهدای لبنان در پی حملات اسرائیل به بیش از ۲۳۰۰ تن

خبرگزاری مهر سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 07:48
وزارت بهداشت لبنان از افزایش قربانیان حملات رژیم صهیونیستی علیه این کشور با وجود اعلام آتش بس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد، در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه قعقعیه الجسر واقع در النبطیه دست کم شش لبنانی زخمی شدند.

این وزارت خانه تاکید کرد، تعداد شهدای لبنانی از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه این کشور در ۲ مارس گذشته تاکنون به ۲ هزار و ۳۷۸ تن رسیده است.

روز گذشته نیز خبرنگار الجزیره گزارش داد که نظامیان اشغالگر همچنان در حال منفجر کردن منازل در شهر بنت جبیل در جنوب لبنان هستند.

رژیم صهیونیستی در سایه ادامه نقض آتش بس لبنان، چندین خانه در شهر بنت جبیل واقع در جنوب این کشور را منفجر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.