قالیباف اولتیماتوم داد؛ برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد آماده شده‌ایم | مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم

همشهری آنلاین سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 07:12
رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم، گفت: ترامپ با اعمال محاصره و نقض آتش‌بس می‌خواهد میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند.

به گزارش همشهری آنلاین، محمدباقر قالیباف رئیس هیات مذاکره کننده ایرانی در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:

« ترامپ با اعمال محاصره و نقض آتش‌بس می‌خواهد تا به خیال خود این میز مذاکره را به میز تسلیم تبدیل کند یا جنگ‌افروزی مجدد را موجه سازد.

مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم و در دو هفته اخیر برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد آماده شده‌ایم.»

قالیباف اولتیماتوم داد؛ برای رو کردن کارت‌های جدید در میدان نبرد آماده شده‌ایم | مذاکره زیر سایه تهدید را نمی‌پذیریم

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.