خبر خوش برای پایتخت نشینان/ ‌بلیت مترو و اتوبوس‌های BRT رایگان شد

اقتصادنیوز سه شنبه 01 اردیبهشت 1405 - 06:43
اقتصادنیوز: سخنگوی شهرداری تهران ‌با اعلام اینکه بلیت مترو و اتوبوس‌های BRT همچنان رایگان است، گفت: ‌قیمت‌های قانونی مصوب ١۴٠۵ فعلا اعمال نمی‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، عبدالمطهر محمدخانی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس در توضیح بیشتر اظهار کرد: ‌با تصمیم شهردار تهران و بر مبنای اختیارات قانونی، بلیت مترو و اتوبوس‌های تندرو در تمام خطوط شهر تهران تا اطلاع بعدی رایگان خواهد بود.

به گفته سخنگوی شهردار تهران، ‌قیمت‌های قانونی مصوب سال ١۴٠۵ که امروز در رسانه‌ها اعلام شد فعلا اعمال نمی‌شود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.