وزیر خارجه ایران اقدامات تحریکآمیز و نقض مستمر آتشبس از سوی آمریکا بهویژه تهدید و تعرض علیه کشتیهای تجاری ایرانی و مواضع ضد و نقیض و لفاظیهای تهدیدآمیز علیه ایران را مانعی اساسی در ادامه روند دیپلماتیک دانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن همه جوانب امر، درباره نحوه ادامه مسیر تصمیمگیری میکند.
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و محمد اسحاقدار معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، عصر روز دوشنبه در یک تماس تلفنی راجع به تحولات منطقه و مسائل مرتبط با آتشبس گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس با قدردانی مجدد از مساعی جمیله و میانجیگری پاکستان در مذاکرات مرتبط با آتشبس، اقدامات تحریکآمیز و نقض مستمر آتشبس از سوی آمریکا بهویژه تهدید و تعرض علیه کشتیهای تجاری ایرانی و مواضع ضد و نقیض و لفاظیهای تهدیدآمیز علیه ایران را مانعی اساسی در ادامه روند دیپلماتیک دانست و تصریح کرد جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن همه جوانب امر، درباره نحوه ادامه مسیر تصمیمگیری میکند.
وزرای امور خارجه ایران و پاکستان بر تداوم رایزنیها برای کمک به تقویت صلح و ثبات در منطقه تاکید کردند.
منبع خبر "
افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.