به گزارش همشهریآنلاین، روزنامه نوبنیاد که پیش از این چند شماره آن در فضای مجازی منتشر شد، از امروز بهطور رسمی روی پیشخوان مطبوعات نشست.
«علی نادری» مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا از گردانندگان اصلی این روزنامه است که مدیرمسئولی آن را «محسن منصوری» معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاستجمهوری در دولت شهید رئیسی بر عهده دارد.
«در تأخیر آفات است؟» و «غنیسازی و هرمز؛ خط قرمزهایی از جنس خون»، از تیترهای اصلی نوبنیاد امروز است که تاکنون ۱۹ شماره آن منتشر شده است.






