بازگشت دولتمردان شهید رئیسی به عرصه سیاست

همشهری آنلاین دوشنبه 31 فروردین 1405 - 18:49
دولت‌مردان رئیس‌جمهور شهید، «سید ابراهیم رئیسی»، با انتشار روزنامه «نوبنیاد» به صحنه سیاسی کشور بازگشتند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه نوبنیاد که پیش از این چند شماره آن در فضای مجازی منتشر شد، از امروز به‌طور رسمی روی پیشخوان مطبوعات نشست.

«علی نادری» مدیرعامل سابق خبرگزاری ایرنا از گردانندگان اصلی این روزنامه است که مدیرمسئولی آن را «محسن منصوری» معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری در دولت شهید رئیسی بر عهده دارد.

«در تأخیر آفات است؟» و «غنی‌سازی و هرمز؛ خط قرمزهایی از جنس خون»، از تیترهای اصلی نوبنیاد امروز است که تاکنون ۱۹ شماره آن منتشر شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.