پژمان جمشیدی و بیژن بنفشه خواه با «آنتیک» روی پرده سینماها

عصر ایران دوشنبه 31 فروردین 1405 - 17:16
کمدی سینمایی «آنتیک» به تهیه‌کنندگی محمود بابایی و کارگردانی هادی نائیجی که نخستین‌بار در چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از چهارشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.
کمدی سینمایی «آنتیک» به کارگردانی هادی نائیجی و تهیه‌کنندگی محمود بابایی، از چهارشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، کمدی سینمایی «آنتیک» به تهیه‌کنندگی محمود بابایی و کارگردانی هادی نائیجی که نخستین‌بار در چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از چهارشنبه دوم اردیبهشت‌ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.
 
«آنتیک» داستان ابی و ولی را با بازی پژمان جمشیدی و بیژن بنفشه‌خواه روایت می‌کند.
 
پژمان جمشیدی
 
در کنار پژمان جمشیدی و بیژن بنفشه‌خواه، ستاره پسیانی، آناهیتا افشار، امیر نوروزی، غلامرضا نیکخواه، فرزین محدث، علی باقری، مجتبی شفیعی، هادی افتخارزاده، آرش نوذری، لادن ژافه‌وند، یدالله شادمانی، رحمان باقریان، مهدی قربانی و… بازیگران اصلی هستند که در «آنتیک» ایفای نقش کرده‌اند.
 
در خلاصه داستان این کمدی سینمایی آمده‌است: «انقلاب شده و کاسبی اِبی و وَلی، آنتیک بازهای قبل انقلاب کساد است اما افتادن گذرشان به یک امامزاده، مسیر زندگی‌شان را تغییر می‌دهد…».
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.